Ik vraag me af of iemand een USB CD-speler heeft toegevoegd aan een 2022 Bolt EUV. Ik ben op zoek naar de externe schijven die een enkele USB-aansluiting hebben en door het Infotainment-systeem worden herkend als een audioapparaat. Ik heb er twee geprobeerd (links hieronder). Beide zouden met veel moderne auto's moeten werken, inclusief Chevrolets, maar bij mij werkte het niet. Ze kregen prima stroom via de USB, maar het systeem wist niet dat ze aanwezig waren en ik kreeg geen geluid via de luidsprekers. In een ouder draadje werd een Gueray-speler genoemd, maar die lijken een aparte aansluiting op een Aux-poort nodig te hebben.
Als iemand van jullie succes heeft gehad, laat het me dan weten. Bedankt!
(En antwoord alsjeblieft niet om me te vertellen dat ik gewoon een flashdrive kan gebruiken, of dat cd's verouderd zijn, of dat streaming bestaat. Dat kan allemaal waar zijn, maar ik wil nog steeds mijn cd's in mijn auto afspelen.)
Mijn twee mislukkingen:
Als iemand van jullie succes heeft gehad, laat het me dan weten. Bedankt!
(En antwoord alsjeblieft niet om me te vertellen dat ik gewoon een flashdrive kan gebruiken, of dat cd's verouderd zijn, of dat streaming bestaat. Dat kan allemaal waar zijn, maar ik wil nog steeds mijn cd's in mijn auto afspelen.)
Mijn twee mislukkingen: