Ik weet het niet zeker - de algemene configuratie van de krik ziet er correct uit, maar de bovenste pad is twijfelachtig. De kriklocaties van de Bolt hebben een stalen plaat met een gat van ongeveer 2 inch diameter, en de S-10 krik heeft een mannelijke verdieping die overeenkomt met het gat. De krik waar je naar vraagt, heeft optionele pads die al dan niet stevig contact kunnen maken met de gaten in de krikplaten. Biedt de verkoper retourzendingen aan als je de krik koopt/probeert en hij niet werkt?
Ik ben niet zeker van terugbetalingen. Vaak moet je betalen voor het terugsturen [wat hoog genoeg kan zijn om het nauwelijks de moeite waard te maken om het artikel terug te sturen.
Ik vroeg me af wat de diameter van het gat was! Dat helpt om te zien of deze krikpads zouden werken.
Het lijkt gewoon gek om bijna het dubbele van het geld te betalen [vs. een nieuwe krik zoals deze] om een gebruikte S10 krik op ebay te kopen. En ik ben er huiverig voor om naar een andere u pick sloop te gaan, aangezien de krikken eruit zien alsof ze schoon zijn geplukt in de eerste sloop waar ik ben geweest. De meerderheid van de nieuwe voertuigen wordt niet geleverd met reservebanden en krikken, en met name met de Bolt is er vraag naar gebruikte krikken om te passen bij de donut reservebanden die Bolt-eigenaren gebruiken. Dus verkopers van gebruikte onderdelen gaan waarschijnlijk naar lokale sloperijen en kopen deze krikken goedkoop op en verkopen ze met winst.
Er moeten nieuwe alternatieven zijn voor deze overprijsde gebruikte krikken!
Ik heb een vloerkrik, maar ik heb iets nodig dat in het onderste deel van de kofferbak van de Bolt past en niet te veel gewicht toevoegt.