Chevy Bolt EV Forum banner
  • Hey Guest, welcome to ChevyBolt.org. We encourage you to register to engage in conversations about your Bolt.
  • Battery replacement master thread - please do not create a new thread.
21 - 40 of 72 Posts
Discussion starter · #23 · (Edited)
Is er nu geen abonnement nodig? Of heb ik me vergist?
Ik heb gezocht en vandaag niets gevonden over een abonnementskosten voor Comma.AI. Het lijkt erop dat het in 2016 op abonnementen gebaseerd was, toen het $999 + $24/maand abonnementskosten was.

Ik heb ook een artikel gevonden over de tijd dat Comma.AI 2 slechts $999 kostte en de eerdere Eon die op een OnePlus draaide. Het zou geweldig zijn als we een afgeslankte versie van OpenPilot zouden kunnen krijgen die alleen de rijstrookcentrering doet (ik kan de ACC gebruiken voor gashendelbediening) die we op een Android-telefoon draaien... dat is alles wat ik echt wil.

Ik heb dit goed bekeken (meerdere YouTube-video's, de sub Reddit en de Discord) en kan mezelf nog niet overtuigen, ook al zou ik de bijna perfecte rijstrookcentrering graag willen hebben. Het klinkt alsof uw verzekeraar uw dekking kan intrekken, en ik zie niet hoe dit de wetten kan passeren over apparaten die op de voorruit zijn gemonteerd en duidelijk in het gezichtsveld liggen. Ik denk dat er minder dan 10.000 in gebruik zijn, dus misschien vliegen ze onder de radar?

Ik heb dit goed bekeken (meerdere YouTube-video's, de sub Reddit en de Discord) en kan mezelf nog niet overtuigen, ook al zou ik graag de bijna perfecte rijstrookcentrering willen hebben. Het klinkt alsof uw verzekeraar uw dekking kan intrekken, en ik zie niet hoe dit mogelijk in overeenstemming kan zijn met de wetten over apparaten die op de voorruit zijn gemonteerd en duidelijk in het gezichtsveld liggen. Ik denk dat er minder dan 10.000 in gebruik zijn, dus misschien vliegen ze onder de radar?
Ik heb niet goed genoeg gekeken, maar kan de verzekering de dekking intrekken?

Ik weet niet of ik dat geloof. Ik denk dat ik een Redditor heb gezien die de communicatie van State Farm vertegenwoordigde, een verzekeringsmaatschappij:
Zoals ik gisteren tijdens ons telefoongesprek met u heb gedeeld, heeft het toevoegen van het OpenPilot-systeem aan uw voertuig op dit moment geen invloed op het tarief dat State Farm voor uw verzekering in rekening brengt. Evenzo heeft het gebruik van bestuurdersassistentietechnologie geen invloed op de dekking die door uw verzekering wordt geboden, zolang de bestuurder van het voertuig zich houdt aan alle wetten, codes en vereisten voor het besturen van een motorvoertuig op de openbare weg.
Ten slotte is bestuurdersassistentietechnologie een nieuwere technologie die de verzekeringsbranche op de voet volgt. Naarmate de technologie zich blijft ontwikkelen, is het mogelijk dat State Farm en andere verzekeringsmaatschappijen er in de toekomst voor kiezen om de prijzen en dekking aan te passen om rekening te houden met het gebruik van bestuurdersassistentietechnologie.
Ik heb geen zorgen over Comma AI en OpenPilot. Ik vertrouw niet op ADAS om voor mij te rijden. Het is een rijassistent, en de bestuurder moet nog steeds de controle hebben. Comma, SuperCruise, BlueCruise, Full Self Drive, AutoPilot, etc. zijn allemaal Level 2-systemen, en de bestuurder moet de volledige controle hebben.

Het enige Level 3-systeem dat er is, is Mercedes Benz MB Drive Pilot, dat pas toestemming heeft gekregen om te worden verkocht in Nevada en Californië (de laatste sinds een paar dagen geleden). Benz heeft al gezegd dat het de volledige aansprakelijkheid op zich zal nemen.

Ik
COMMA THREE Bekijk 360° met 3 camera's op onze prachtige nieuwe hardware. Introductie van de comma three devkit. De comma three is 4e generatie aangepaste hardware die is ontworpen om in uw auto te leven. Het heeft dual cam 360° vision, plus een smalle cam om objecten in de verte te spotten. De drie 1080p camera's hebben 120 dB dynamisch bereik, twee generaties voor op een toonaangevende autofabrikant. Het is net zo verbonden als een mobiele telefoon, met wifi, LTE en veel betere high precision GPS. Vanaf $2199. Uw 2019 Chevrolet Bolt EV wordt nog niet ondersteund door de comma two en de comma three. Het comma-systeem is echter open source en u kunt zelf handmatig ondersteuning toevoegen. Compatibiliteit en selectie van de kabelboom op basis van de Amerikaanse automarkt. Boe!
Ik betreur het dat ik niet op de hoogte was van comma AI en de Adaptive Cruise Control (ACC) niet heb gekregen, ondanks het veiligheidspakket. Ik wou dat ze een optie hadden om het achteraf toe te voegen

Het is jammer dat Adaptive Cruise Control (ACC) vereist is, ondanks dat het veiligheidspakket veel heeft. Ik wou dat ik meer wist over comma ai voordat ik mijn 22 bolt 2LT kreeg. Ik wou dat er een aftermarket ACC-upgrade was
Bolts worden ondersteund zonder ACC - zie GitHub - opgm/openpilot: GM openpilot is een open source driver assistance system. openpilot voert de functies uit van Automated Lane Centering en Adaptive Cruise Control voor meer dan 100 ondersteunde automerken en -modellen.

De site vermeldt dit, maar er zijn beschikbare forks van openpilot die werken zonder ACC (ze noemen het ******* ACC). Het werkt niet onder de 24 mph zonder een pedaal-interceptor, maar alles daarboven werkt wel door simpelweg de traditionele cruise control commando's te spammen om te versnellen of te vertragen. Als je de nuances begrijpt en het werkt voor jou, kan het een optie zijn.

Discussion starter · #34 ·
Discussion starter · #35 ·
Ik heb er serieus over nagedacht om dit te kopen. Zowel mijn vrouw (DAV) als ik zijn gehandicapt, zij meer dan ik. Dit plus de exoskeletten voor het onderlichaam die we in juni krijgen, zouden ons nog een tijdje op de been kunnen houden.

Nieuwe versie 3X met 128GB voor $1250!
REGULIER: $1250
SALE: $1050 met aankoop van een autoharnas ($200)
Dat zag ik ook en ik was in de verleiding gebracht, aangezien een Pacifica PHEV een 80% kans heeft in mijn toekomst en het compatibel is. Ook heeft een niet-gespecificeerde EV 50% kans in mijn toekomst, en ik zou de mogelijkheid ook aan dat voertuig willen toevoegen.

Maar toen dacht ik, je koopt technologie wanneer je het nodig hebt, want het wordt altijd beter en de prijs daalt in de loop van de tijd.

21 - 40 of 72 Posts