Chevy Bolt EV Forum banner
  • Hey Guest, welcome to ChevyBolt.org. We encourage you to register to engage in conversations about your Bolt.
  • Battery replacement master thread - please do not create a new thread.
181 - 200 of 304 Posts
Ik heb dit draadje overvlogen, mogelijk te snel. Ik zie niet dat iemand een tijdelijke reserveband heeft gevonden die in de onderste opbergruimte past na het verwijderen van het piepschuim. Klopt dat? Ik weet dat de maat problematisch zou zijn om te gebruiken voor een afstand aan de voorkant. Indien nodig zou ik hem alleen gebruiken voor zeer korte afstanden, of hem verwisselen met een band van de achterkant. Ik zou hem heel graag in dat onderste gedeelte willen hebben.
Ik denk niet dat je er een zult vinden die in de onderste bak past, hij is gewoon te klein. Ik heb de piepschuim sjabloon daarin gelaten en ben erin geslaagd de krik en de 110V oplader daarin te plaatsen, samen met de sleepbout. Ik heb een fatsoenlijke donut en krik combo gevonden op eBay (#323318035864) en hij werkt prima op zowel voor- als achterbanden. Ik ben erin geslaagd mijn originele zelfafdichting te verpesten op een stuk wegvuil en heb gezworen dat ik nooit meer naar een dealer gesleept hoefde te worden (de volgende dag, natuurlijk. . .en ik was op dat moment niet in de stad).

Zaterdag een nieuwe 2019 Bolt gekocht en ermee naar huis gereden. Zondag ging ik hem opladen bij een gratis laadstation in de buurt. Er stond al een Jaguar en die gebruikte iets meer dan de helft van de twee plekken, dus ik parkeerde dicht bij de klinkers aan één kant toen hij klaar was (om hem ruimte te geven om weg te rijden).

Toen hij wegging, reed ik achteruit en nam de betere parkeerplaats voor het opladen over en raakte de klinkers met de rechter voorband, waarna ik vrijwel onmiddellijk een lekke band had. De reparatieset voor lekke banden in de auto heeft de zijwandpunctie niet afgedicht en ik moest OnStar om een sleepdienst naar een dealer in de buurt vragen. Dit kostte me een halve dag.

Ik ga kijken of ik een Spark reservewiel, een reservewielhoes en een krik kan krijgen. Ik weet dat het toeval was, maar het idee dat je geen reservewiel nodig hebt, is belachelijk.

...Ik trok me terug en nam de betere parkeerplaats met oplader over en schampte met de rechter voorband over de bestrating, waarna ik vrijwel onmiddellijk een lekke band had. De reparatieset voor lekke banden in de auto dichtte de zijwandpunctie niet af en ik moest OnStar om een sleepdienst naar een lokale dealer vragen. Dit verspilde een halve dag.
Wacht tot ze je vertellen hoe lang het duurt om hem te vervangen. Toen ik mijn reservebandenset samenstelde, duurde het ruim een maand voordat de bandenwinkel een OEM-band van Michelin kreeg.

Zelfs als je de reserveband niet op een wiel in de auto meeneemt, is het waarschijnlijk een goed idee om er een te hebben, ook al staat hij alleen maar in je garage, aangezien het een ongebruikelijke maat is die schijnbaar moeilijk verkrijgbaar is.

Toen hij wegging, reed ik achteruit en nam de betere parkeerplaats om op te laden over en schampte met de rechter voorband over de bestrating en kreeg vrijwel onmiddellijk een lekke band. De bandenreparatieset in de auto dichtte de zijwandpunctie niet af...
Het lijkt niet veel te kosten om de zijwand van deze banden te beschadigen. Zoiets is mij ook overkomen. Dure vergissing. De reparatiewerkplaats vond een vervanging op voorraad zonder de zelfdichtende troep, waar ze niet veel van vonden.

Wacht tot ze je vertellen hoe lang het duurt om het te laten vervangen. Toen ik mijn reservewielset samenstelde, duurde het meer dan een maand voordat de bandenwinkel een OEM-band van Michelin kreeg.
Helemaal mee eens. Heb een reservewiel van volledige grootte geplaatst na het lezen van dit en andere threads, gewoon om veilig te zijn. Het duurde 3 weken voordat de lokale Costco de band binnenkreeg. Het is niet iets dat ze regelmatig op voorraad hebben.

Heel erg bedankt voor de gedachten, mensen. Het lijkt erop dat mijn geluk hier in Central NJ wat beter is. De dealer laat de band per FedEx versturen en hij zou er morgen moeten zijn. Het zal ongeveer $250 zijn met balanceren, wat stinkt, maar ik denk dat het de "nieuwe gebruiker idiotenbelasting" is.

Ik zal in het vervolg heel voorzichtig zijn met de zijwanden en heb een reservekit (incl. krik) besteld via eBay voor $160. Zal die waarschijnlijk in de auto bewaren en waarschijnlijk een reservewiel van volledige grootte samenstellen dat ik in de garage bewaar (of in de auto gooi tijdens lange reizen). [Costco is een geweldige gedachte.]

Ik waardeer uw gedachten en feedback enorm.

Kon het er niet meer mee eens zijn. Heb een reservewiel van volledige grootte geplaatst na het lezen van dit en andere threads, gewoon om veilig te zijn. Het duurde 3 weken voordat de lokale Costco de band binnenkreeg. Het is niet iets dat ze regelmatig op voorraad hebben.
Sorry, waar heb je de velg voor het reservewiel van volledige grootte gevonden en welke maat is het? Kan je bijvoorbeeld gewoon de velg van een Spark Spare (bijv. van EBay) gebruiken en er een band van volledige grootte op zetten?

Sorry, waar heb je de velg voor het reservewiel van volledige grootte gevonden en welke maat is het? Kan je bijvoorbeeld gewoon de velg van een Spark Reserve (bijvoorbeeld van EBay) gebruiken en er een band van volledige grootte op zetten?
De velg die ik kreeg was een "gereviseerd" Premier wiel. Ik had het idee van een andere thread:
https://www.chevybolt.org/forum/9-2...ev-general-discussion-forum/28979-full-size-spare-tire-complete.html#post421753

De reden dat ik voor het reservewiel van volledige grootte (Premier) koos, was dat als ik het ooit nodig zou hebben, ik ervoor kon kiezen om het op de Bolt te laten zitten en er zo ver en zo lang mee te rijden als ik nodig had, vooral omdat het zo lang duurt om de band te bestellen. Sterker nog, vooruitkijkend is mijn plan dit: als een van de huidige banden klapt, ben ik van plan het reservewiel erop te zetten, de nieuwe band te bestellen en deze vervolgens aan de tegenovergestelde kant van het reservewiel te monteren, zodat de bandenslijtage gelijkmatig wordt verdeeld.

Heel erg bedankt voor de gedachten, mensen. Het lijkt erop dat mijn geluk hier in Central NJ wat beter is. De dealer laat de band per FedEx versturen en hij zou er morgen moeten zijn. Het wordt ongeveer $250 met balanceren, wat stinkt, maar ik denk dat het de "nieuwe gebruiker idiotenbelasting" is.

Ik zal in het vervolg heel voorzichtig zijn met de zijwanden en heb een reservekit (incl. krik) besteld via eBay voor $160. Zal dat waarschijnlijk in de auto bewaren en waarschijnlijk een reservewiel van volledige grootte samenstellen dat ik in de garage bewaar (of in de auto gooi tijdens lange reizen). [Costco is een geweldige gedachte.]

Ik waardeer uw gedachten en feedback enorm.
Ik weet niet zeker welke reservekit je via eBay hebt gekregen, maar alle die ik heb gezien en die voor de Bolt worden geadverteerd, zijn niet echt ontworpen voor de Bolt. GM biedt geen reserveband of krik aan voor de Bolt, dus het is waarschijnlijk dat iemand een reserveband heeft genomen voor een ander GM-voertuig dat toevallig op de Bolt past en deze verkoopt als een "Bolt reserveband". De band kan nog steeds werken (hoewel de reserveband waarschijnlijk een aanzienlijk andere banddiameter heeft dan de OEM-banden), maar de krik is het grotere probleem. Bijna alle "nood"-autokrikken (het soort dat bij auto's wordt geleverd) tillen de auto op via een knelnaad, de Bolt heeft geen knelnaad-hefpunten zoals de meeste auto's (waarschijnlijk omdat GM nooit van plan was dat iemand zou proberen een band te verwisselen langs de weg in een Bolt). Ik weet dat sommige mensen erin zijn geslaagd een krik in knelnaadstijl te gebruiken om hun Bolt op te tillen, maar ik denk niet dat dit veilig of betrouwbaar zou zijn. De beste optie voor een noodkrik voor de Bolt is om een krik te kopen van een Chevy S-10 of Blazer, deze zijn ontworpen om de auto op te tillen via een kleine aansluiting, wat de Bolt heeft.

Als roadtrip-avonturier, die van plan is om zo zelfvoorzienend mogelijk te zijn, wil ik een echt reservewiel bij me hebben. De echte uitdaging is nu om het zo te monteren dat het: Me niet doodt bij een anderszins overleefbare crash! En de laadruimte niet enorm verkleint. Ik overweeg 2 opbergmogelijkheden. 1) Het snijden en vormen van de bestaande, onregelmatig gevormde bak, aangezien er aan de bumperkant wat ruimte lijkt te zijn om mee te werken. (Bezorgd dat deze optie de kreukelzone-fysica bij een crash zal veranderen, waardoor IK de kreukelzone word, aangezien het niet-meegende wiel bij een kop-staartbotsing naar voren wordt geduwd. 2) Verticaal monteren - niet horizontaal, het verwijderen van het plastic gevormde interieur aan de bestuurderskant en het lassen van een schroefdraadpen aan het beschikbare metaal, waarbij het plastic wordt vervangen door de montagepen door het nieuwe, op maat gemaakte gat. De band staat op het loopvlak en wordt aan de zijkant vastgehouden door de schroefdraadpen. Vervolgens zou ik de valse vloer zo snijden dat ik de band op zijn plaats kan laten terwijl ik de rest omhoog til om toegang te krijgen tot de opbergruimte eronder. Gedachten, opmerkingen, suggesties. Ik zal reizen met een echt reservewiel, NIET gemonteerd op een dakdrager, vervoerd op een aanhanger, liggend op zijn kant in mijn laadruimte.

Gedachten, opmerkingen, suggesties. Ik zal reizen met een echt reservewiel, NIET gemonteerd op een dakdrager, vervoerd op een aanhanger, liggend op zijn kant in mijn laadruimte.
Man, je maakt het echt moeilijk. Wat dacht je van het reservewiel dat is gemonteerd op een neerklapbare of wegdraaibare beugel, die in een 2" ontvanger past?
https://www.etrailer.com/RV-Cargo/Roadmaster/RM-195225.html
https://www.carid.com/wilco-offroad...ilco-offroad/standard-hitchgate-solo-black-spare-tire-carrier-mpn-uhg32130.html

Als roadtrip-avonturier, die van plan is om zo zelfvoorzienend mogelijk te zijn, wil ik een echt reservewiel bij me hebben. De echte uitdaging is nu om het zo te monteren dat het: Me niet doodt bij een anderszins overleefbare crash! en de laadruimte niet sterk vermindert.
Ik heb mijn reservewiel (dat een full-size OEM-band is die op een OEM-velg is gemonteerd) in het onderste bagagecompartiment geplaatst. Het past onder de "valse vloer" voor een nette, nette installatie. Ik heb ook een paar bakken bedacht die een heleboel spullen bevatten die ik graag bij me heb, zoals een krik, een wielmoersleutel, een ijskrabber, een boosterpack, een deken, enz. enz.

Hoewel de band wat van de laadruimte opslokt, is het voor mij geen probleem geweest. In het geval dat ik die extra ruimte nodig heb voor een speciale lading, maken de bakken het mogelijk om het onderste bagagecompartiment in slechts een paar seconden volledig leeg te maken.

Image

Image

Ik heb mijn reservewiel (een volledige OEM-band op een OEM-velg) in het onderste bagagecompartiment geplaatst. Het past onder de "valse vloer" voor een nette, overzichtelijke installatie. Ik heb ook een paar bakken gemaakt die een heleboel spullen bevatten die ik graag bij me heb, zoals een krik, een wielmoersleutel, een ijskrabber, een booster pack, een deken, enz. enz.

Hoewel de band wat bagageruimte inneemt, is dat voor mij geen probleem geweest. In het geval dat ik die extra ruimte nodig heb voor een speciale lading, maken de bakken het mogelijk om het onderste bagagecompartiment in slechts een paar seconden volledig leeg te maken.

Image

Image
Bedankt voor de foto's, ziet er mooi uit, maar dit is NIET hoe mijn 19 LT eruit ziet. Zoals je kunt zien, is er geen manier waarop de valse vloer (standaard of je mooie "speciale") zou werken, de band zit te hoog.! Hoewel ik dit op dit moment beschouw als mijn beste optie om de band te vervoeren. Vragen: waar zijn de ventilatieopeningen in de zijpanelen voor? , wat is het bouwjaar en de uitvoering van je Bolt? /////////// /////Als speciale bonus voeg ik de muizennestfoto in mijn 2 maanden oude Bolt toe /// (mooie warme plek tijdens het opladen van L2 's nachts) Pissed is een understatement. Nu DAGELIJKS controleren en verschillende afschrikmiddelen gebruiken - Er is geen magie. . Leven met knaagdieren en geen garage. . . . .

Attachments

Bedankt voor de foto's, ziet er mooi uit, maar dit is NIET hoe mijn 19 LT eruit ziet. Zoals je kunt zien, is er geen manier waarop de valse vloer (standaard of je mooie "speciale") zou werken, de band zit te hoog.! Hoewel ik dit op dit moment beschouw als mijn beste optie om de band te vervoeren. Vragen: waar zijn de ventilatieopeningen in de zijpanelen voor? , wat is het bouwjaar en de afwerking van je Bolt .
Als je naar de inkepingen op de binnenpanelen kijkt, zul je zien dat de valse vloer overeenkomt met de onderkant van de inkeping op mijn foto's, en dat deze zich boven de bovenkant van je band op je foto's bevindt. Dus ik denk dat er eigenlijk genoeg ruimte is om de valse vloer boven je band te installeren. De vloer past niet gelijk met het scharnierpunt van de achterstoelen, hij ligt bijna gelijk met de bovenkant ervan als ze in de opgevouwen positie staan.

Ik heb een 2017 Premiere-model, dat wordt geleverd met de valse vloer - hoewel ik begrijp dat je de onderdelen ervoor (de vloer zelf en de zijsteunen ervoor) kunt kopen om op een LT te installeren.

Mijn valse vloer is gewoon de standaard, niets bijzonders, behalve dat ik ook twee officiële "Bolt EV"-cargomatten heb gekocht - één om te installeren op de bodem van het onderste bagageruim (waar de reserveband daadwerkelijk op ligt), en één bovenop de valse vloer (waar alle lading die ik vervoer op ligt). Hetzelfde matontwerp past op beide plaatsen.

Ik heb geen idee waar de ventilatieopeningen voor zijn, ik heb ze nog nooit in mijn Bolt opgemerkt. Ik zal naar buiten moeten gaan en nog eens moeten kijken. Ze kunnen deel uitmaken van het uitlaatpad voor doorstroomcabineventilatie.

181 - 200 of 304 Posts