Als roadtrip-avonturier, die van plan is om zo zelfvoorzienend mogelijk te zijn, wil ik een echt reservewiel bij me hebben. De echte uitdaging is nu om het zo te monteren dat het: Me niet doodt bij een anderszins overleefbare crash! En de laadruimte niet enorm verkleint. Ik overweeg 2 opbergmogelijkheden. 1) Het snijden en vormen van de bestaande, onregelmatig gevormde bak, aangezien er aan de bumperkant wat ruimte lijkt te zijn om mee te werken. (Bezorgd dat deze optie de kreukelzone-fysica bij een crash zal veranderen, waardoor IK de kreukelzone word, aangezien het niet-meegende wiel bij een kop-staartbotsing naar voren wordt geduwd. 2) Verticaal monteren - niet horizontaal, het verwijderen van het plastic gevormde interieur aan de bestuurderskant en het lassen van een schroefdraadpen aan het beschikbare metaal, waarbij het plastic wordt vervangen door de montagepen door het nieuwe, op maat gemaakte gat. De band staat op het loopvlak en wordt aan de zijkant vastgehouden door de schroefdraadpen. Vervolgens zou ik de valse vloer zo snijden dat ik de band op zijn plaats kan laten terwijl ik de rest omhoog til om toegang te krijgen tot de opbergruimte eronder. Gedachten, opmerkingen, suggesties. Ik zal reizen met een echt reservewiel, NIET gemonteerd op een dakdrager, vervoerd op een aanhanger, liggend op zijn kant in mijn laadruimte.